Lifeles ..

Mid-term exam. Die. T,T
Thursday 3 May 2012 | 10:18 | 0 Atashinchi
Assalamualaikum ;p Rasanya dah bersarang blog aku ni ==' Dah lama betul tak update blog kan ==' Err, okay, aku blank tiba-2 ==' Tak tahu nak cerita apa. Okay, aku dah nak exam next week, so agak takut la sbb mid-term exam. So kali ni ni aku tekad nak study gempak, biar result pon okay kan. Aku taknak main-2 kot sebab next year aku spm. Aceceyh, boleh pakai ke ayat aku tu? Hahahaha, aku ni angan-2 tahi ayam ja, mula mula kemain semangat, bila tgok result mcm.... mula nak give up. Aiyoooo, apela kau ni mas =='   Mak ayah dah selalu bising kenapa tak study semua, lol. Mak ayah, anak mak ayah ni bila bukak buku, mmg blank je ==' Tu la masalahnya aku ni. Err. Okay okay, aku dah mengantuk. Wa chaww dulu k ;p  Assalamualaikum :*





| Old