Lifeles ..

Budak-2 Sengal ;p
Tuesday 14 February 2012 | 23:05 | 0 Atashinchi


Yah hollow people ^^ Okay , now tengah duduk atas katil and dgn bangganya duk melukis yang entah pape -.- Okayy , aku just nak cakap aku P.E.N.A.T gilaaa sekarang ni >.< Please lahh dodoi kan aku ;p haha~ Aku mengantuk actually tapi disebabkan aku nak mention nama budak-2 yang aku sayang ni en , aku sanggup lahh menaip lagi -__________________- Dia orang ni duk bising kat sekolah cakap nak stalk blog aku , aceceyhh~ tau ah blog aku buruk , semua sebok nak stalk jugak ke ;p okay joke~ btw nak tahu siapa budak omey ni?

 SIAPA MODEL NI!!!!!  Okay jangan curi dia dari aku , aku gila bangang sayang dia ;p 
she's my bestie foreber ;3 
Sayang kau :3

ALAMAK!! SIAPA PULAK BUDAK COMEL NII ><
okay korang jgn curik dia okay , dia hak milik Mr. A ;p
Dia ni badan kecik je tau tapi kalau cakap.. Mak aihh~ tertakata aku ;p
Sayang kau montot comel :*







New | Old