Lifeles ..

Tuesday 10 January 2012 | 00:36 | 3 Atashinchi

Okayy , Harini agak SIONTEN sikit ;) Ape tu sionten? Hahaha , Tension lahh. Ni gara-2 Noor fazilahh yang tk habis-2 sakat jieha guna perkataan terbalik. Kesian jieha. Hahhahaha. :D Eh tp bukan tu isu dia ni. Heee. Ni ade orgg selalu fikir aku degik kat skolah. Ops~ Gedik act. Hhahahaha. Okayyy Ni nak bak maiiiii kat hampa-2 budak form 3 , 2 , 1 & 5 -.- Okayyy kalau hampaaa sume berkawan dgn cek ni , mmg cek kataaa hampa sumaa pengsan layan cek haaa ;D *Motifgunayatpenang?* hahahaha. Okayokay serious ! hee, Okay cm ni. Act ade la budak senior mcm kerek dkt saya niii kan ;( Act ape salah sye? saya gelak pon sala ? Hahaha. Mayb senior tu pk sye terlampau over kott ;( okay cm gini yee , Act saya seorang yang serious and sgt-2 serious bilaa time belajar , time dgn family semua. Tapiii tkk semestinye sye kene serious sgtt kan.? :) and saya ni sgttttttttttt peramah ;) Mane-2 budak baru yg masuk sekolahh atau pon budak-2 form 3 or 2 mmg saya suke tegur sesuke hati sye tanpa rase malu -,- Saya mmg suke tegur org laa ;) Hee , Saya juga sukaa gelakk mcm ape entah. Hahaha. okayy kadang-2 mmg suke gelak. Bila sawan sewel tu dah smpai mule laaa dgn gaya bodoh or perwatakkan yg mmg mcm bodoh -.- Hahha smpai kawan pon tergelak-2 and perut dorg bergegar mcm mesin urut kaki tu -.- Lajuu gila. Hahah. Okay saya juga seorg yang sgt mudah cepat pantas terasa ;) Kadang-2 kwn perli ke , jeling ke , kutuk ke , mengumpat ke , jerit-2 mcm bodoh kat sye ke , and bila kawan kutuk org lain pon kdg-2 saye terasa / TERSENTAP :) hahaha tapi mcm mane pon pedih , sakit , meraungnyeeeee hati ni tapi pendam je :) saye senyum je. Hahah. Tapi kalau mmg dah tk thn mmg de BOOM !! hahahaah -.- Haaa , setakat tu jela boleh cte kan. perangai lain tuuu adooooo laa, Tak bisa ngomong deyh. Hahaha. okayyy Dgnn ini , saya meminta maaf , ampunnnnnnnnn sebanyak-2 nye jike membuad sesiapa terasa dgn saya. And especiallyy kpd Bestfriend saya iaitu ;  Nurul asyiqin , Alice , shira , jieha , soleh , ajaa , and teman facebook. And AWAK ! iye awak laa ;) hee






New | Old