Lifeles ..

Jatuh haty lagi ~
Saturday 7 January 2012 | 11:12 | 3 Atashinchi

Okay , kali ni nak cite pasal seseorang yangg mmg buat haty aku cm dup dap gitu -.- seriously mmg time tu tengah dok fike kan dia, and tetibe *bunyichat* And dari dia , Dia ckp "rindu awak ^^" Gosh ! Imissyoumore syg. Hish baru fike kan dia dah dia im chat aku >.< Then chat sampai pukul 2.30 pagi -.- and dia dah tidur sekarang ni haaa , Btw Ayat dia yang palik buad aku cair And tergelak-2 cm org gila sorang2 dlm bilik and tutup muka sbb malu and gosok badan sebab meremang bulu roma -.-Dia ckp " IloveyouMas" goshhh , gila ah >.< hahaha. Okayy seriously , rindu nak dengar suara awak , gelak awak , and kite gedik-2 kat fone. RINDU SANGAT SAYANG. Ohhh korang-2 ! brrr , rasa nak pengsan okay ! Hahhaha dia hantar text >< Ohhh myy ~ Kenapa eh awak buad saya sangat-2 jatuh haty pada awak. *tutupmuka* Em , awak ., sudikah awak menjadi kekasih saya ?  Haihhh nak je ckp mcm tuuu kan ;) tapi , entahlah. Keyakinan diri tkde nak ucap cm tu. Saya still sayang awak mcm dulu. Btw , dia nak tengok my vid yang sangat gedik , poyo + gila -.- mcm tk pernah jumpe webcame. HAHA. Okayy sila tengok ;)





Tengok ah muka buruk aku tu -.- Buad senaman muka malam-2 cm tu ah. HAHA. spe rasa cm annoying gila sila la tutup k ;D


New | Old