Lifeles ..

Azam Tahun 2012 ;)
Saturday 31 December 2011 | 03:10 | 0 Atashinchi
Okay kali ni nak cite pasal azam untuk tahun depan , Lagi 5 jam je dah nak masuk tahun 2012 ;) Okayy ,banyak sgtt kalau nak difikirkan mmg bnyak la aku nak ubah diri aku untuk tahun depan ;D Nak tau ? Okayy tgok list bawah ni :D

  • Aku teringin / nak buad MakAyah , Nenek&Atok , Cikgu-2 sekolah aku bangga dgn result yang baikk time perikse ;) #Hope berkekalan azam ni smpai tahun 2013 ;)
  • Aku nk jd anak yang baik , Tak tinggikan suara aku , Tak melenting , and Mcm-2 tak lagi la yang aku dah buad kat MakAyah & Adik beradik aku -.-
  • Aku nak jadi seorang kawan yang baik , Aku berazam aku takkan cari gaduh dgn sesiapa untuk tahun depan dan depan dan sepanjang hidup aku , #InsyaAllah ;)
  • Akuu nak study betul-2, Dan aku nak ubah diri aku jadi lebih baik dari dulu ;D
  • Aku nak bangun pagi-2 mcm pukul 7/8 setiap sabtu&Ahad , Kenapa tak setiap hari jee ? Sbb tahun depan aku dah start sekolah and selalu bangun pukul 6 pagi lerrr. HAHA
  • Aku nak kemas rumah tiap pukul 9/10 pagi setiap hari sabtu ;) 
  • Akuu nak jadi kakak yang baik , Sbb aku selalu buli adik aku -.- #InsyaAllah dik <3
  • Akuu nak kuruskan bdn ! #Penting. HAHA
Macam mana ? Okayy tak ? Agak-2 melampau tak ? HAHA. Okayy aku harap aku dpt ubah diri di tahun hadapan. InsyaAllah & Aminnnnnnn <3 



New | Old