Lifeles ..

Saya minta maaf buad awak yang terchenta :'(
Monday, 22 August 2011 | 03:59 | 0 Atashinchi
Sorry for everything bie, and thanks for evrything. awak sudi terima saya, awak sudi cinta saya, awak sudi sayang saya. saya hargai sangat-2. perasaan saya pada awak jugak sama :) Saya tak pernah lpe awak. awak bermain di minda saya setiap saat. kalau awak marah saya itu prkara paling cemas bila awak tak reply mcj saya. Saya sayang kan hubungan kita. Saya cuba jujur dengan awak tapi itu membuatkan hati awak sakit tanpa saya sedar. awak nak putuskan cinta kita yang baru 5 hari ni ? Sumpah sedih saya dengar smpai air mata pun turun. Saya tk sgke awak boleh cakap awak takkan kembali kpd saya lagi. sedangkan saya cuba nak memperbaiki hubungan kita bie. Saya tau awak sakit hati sgt-2 sayang. Jadi Saya MINTA MAAF sangat-2 bie :'( Actly, Ape yang sye ckp tu betul sayang. Jadi tolong maafkan saya ye bie. IMY ILY.

#Hatisayajugasakitbiesbbsakitkanhatiawak :'(
#sayasayangawakriepinochio

New | Old